2011-07-03

Kelionė į pajūrį

Ankstyvą birželio 21-osios rytą, gražiu autobusu, grupelė(14 žmonių) klubo narių išvykome į trijų dienų kelionę.

Pirmasis sustojimas buvo Kretingoje. Norėjome aplankyti Kretingos dvarą, bet įsiprašėme tik į dvaro žiemos sodą, kadangi visur vyksta remontas. Apžiūrėję žiemos sodą, skubėjome į Šventąją, kur įsikūrėme poilsio namuose „Limeta“.

Turėjome laisvą pavakarę, pasivaikščiojome prie jūros, nors buvo labai vėjuota. Vakare poilsio namuose mūsų laukė koncertas moksleivių, vykusių su mumis iš įvairių mokyklų, Lazdynų bendruomenės kolektyvo, vadovaujamo Petro Žiūpsnio, na ir patys buvom priversti sudaryti “ansambliuką“ ir padainuoti tris dainas. Vakaras praėjo smagiai.

Kitą rytą traukėm į Kuršių Neriją: Klaipėdos jūrų muziejų, Parmidžio kopą Nidoje, Saulės laikrodį, Nidoje prie jūros kas maudėsi, kas deginosi, o kas akmenukus rinko. Pailsėję prie jūros išvykome į Juodkrantę į Raganų kalną ir jau visai vakare grįžome į poilsio namus, kur šventėme Vandos Navickienės vardines (nuotraukoje su vainiku).

Trečią dieną jau turėjome grįžti namo, maršrutu: Šilutė, Rusnė, Jurbarkas ir Panemunės pilys. Rusnėje pirkome šviežiai rūkytą žuvį, Šilutėje pietavome. Toliau riedėjome vingiuotu keliu, kur iš vienos pusės Nemunas, iš kitos - skardžiai su pilimis ir dvarais irpiliakalniais. Nelabai pasisekė, nes Panemunės pilis restauruojama, tik tvenkinius apžiūrėjom, susipažinom su Raudonės pilimi, kurioje įsikūrusi mokykla ir didžiuliu jos parku. Raudondvaryje taip pat vyko restauraciniai darbai.

Gerai nusiteikę, pilni įspūdžių grįžome į Vilnių ir visi nuskubėjome švęsti Joninių, kas į seniūnijų organizuotas, kas pas nuosavus Jonus ir Janinas...

Labai trumpas aprašymas, tai tarsi kvietimas vasarą kuo dažniau keliauti, keliauti...